torsdag 7 januari 2010

Trakasserare tror inte på trakasseri

Det är självklart att man inte ska hålla med allt jag skriver. Men den här mannen var en intensiv besökare (bättre sagt förföljare) på FFF-bloggen, trots att han inte har hittat ett enda intressanta ämne. Oavsett om det handlade om en bok recension, matrecept, fångar i Guantanamo eller bara ett foto som lägger man upp på bloggen - visade han sig mycket villig att hacka på och trakassera.

Han var ständigt mot allt jag skrev..! Ingen var lika gnällig, arg, bitter och ständig negativ som han. Mest arg blir han när jag skrev om Israel eller islam. Den här debattören har fyllt pärmen med ca 70 kommentarer som vägrade jag publicera. Och det var tydligt för de flesta läsare om att hans trakasseri var liksom hans uppdrag.


Men! När jag skrev om trakasserier och förföljelser, så kände han sig påträffad:


[Forum För Frihet] Ny kommentar till Förföljelser av Israelkritiker i bloggvärlden.‏

Från: shagal (noreply-comment@blogger.com)

Skickat: den 22 april 2008 17:07:02

Till: forumforfrihet@hotmail.com


shagal har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg Förföljelser av Israelkritiker i bloggvärlden


sluta ljuga om trakasserier, det är du som dömer alla som kritiserar dig det är DU som ljuger hest travar om vill att alla tycker synd om dig du lilla muslimska tjejen som alla trakasserar låt andra som har åsikter om dina falska siffror och falska inlägg att komma fram ,utan att censurera allt och skriva att vi ska titta på denna paragraf eller den andra ,allt man skriver här låter för dig som personligt påhopp och Islamofobisk ,det är DU som är fobisk och paranoid alla som kritiserar dig ska bort ,eller ska du anmäler dem hit och ditt ,sluta tycka synd om dig ,du är inte så viktigt person eller bloggare som du försöker vara skarp dig fy fan
Israel vän


...Ushhh...

Anklagelse utan grund, utan ens att ge exempel eller någon argument - bara slänga ut hatet..!

Han har t.o.m. rekommenderat polisanmälningar mot honom själv:


[Forum För Frihet] Ny kommentar till Förföljelser av Israelkritiker i bloggvärlden.‏

Från: shagal (noreply-comment@blogger.com) Skickat: den 22 april 2008 20:27:46

Till: forumforfrihet@hotmail.com


shagal har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg Förföljelser av Israelkritiker i bloggvärlden

för denna som du säger HOT, TRAKASSERIER, FÖRFÖLJERSER, UTPRESSNING...finns polis som gör jätte bra jobb i det här landet ,du borde kanske prova det.


MEN! I november 2009 var jag mordhotad så skrev han ett kort brev för att uttrycka sin omtanke. Han gav mig råd att fortsätta skriva! ...Han "saknade" mig..(?)

Han är mänsklig! ....Hurra! ....Hurra! ....Hurra!


Det är ofta så att människor som trakasserar andra påstår om att trakasseri inte existerar.

Och det att en del människor tycker att jag ”bluffar” med snacket om trakasserier och t.o.m. mordhot, är ingenting nytt. Besökare med signaturen ”Rog” har påstått detta och jag publicerade hans kommentar! Visst! Kör bara..! Men en kommentar vägrade jag att släppa. Helt enkelt för att mellan raderna säger man om att jag förtjänade att bli mordhotad:


[Forum För Frihet] Ny kommentar på Bloggpaus pga mordhot.‏

Från: Rog (noreply-comment@blogger.com)

Skickat: den 21 november 2009 17:00:54


Rog har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg Bloggpaus pga mordhot


Ida måste väl ta ansvar för sina uttalande precis som alla andra, eller?

…….


Skulle jag vara psykisk sjuk, eller ha en dålig människosyn för att bloggägaren skaffar sig ovänner till höger och vänster?

…..


Jaså?! :-) Här erkänner man att jag har kritiserat både höger och vänster!

Tack! Äntligen fick man höra det! Innan dess, talade man ständigt om att jag är en ensidig islamist och extrem vänsteraktivist!

....Hurra! ...Hurra! ...Hurra!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,


2 kommentarer:

Anonym sa...

Här skickar jag dig mera trakessier mot muslimer på bahools blogg


Bahlool
08 januari, 2010 kl 15:06
Med en sådan här email..
Bosse
killthemuslims@hotmail.com
83.226.28.106

Då är det inte så konstigt att du är skadad

Ida D. sa...

Kalib! Du misslyckas med alla dina desperata försök!
Adressen ovan tillhör DIG, som skriver från Skövde, men Bahool skriver från Helsingborg!

...i alla fall, är det ytterligare en bevis om hur muslimer hatas och trakasseras!

...ta det lugnt, snart kommer din tur för att hamna i soprummet men - diskret kommer jag bara att nämna dig. Helt enkelt för att du inte är ens värd snacket!